Over Kiwanis Moerdijk

We zijn bij uitstek een “handen-uit-de-mouwen” club, waarin teamgeest en fundraising hand in hand gaan. Sprekend voorbeeld is ons allereerste project, waarin gezamenlijk openhaardhout werd gekliefd en verkocht. Dit succesvolle initiatief loopt tot op de dag van vandaag, hetgeen inhoudt dat u ook nu ons openhaardhout kunt bestellen.

Nog zo'n succesformule is het Proefrondje Zevenbergen: een jaarlijkse traditie sinds 2005, die we in samenwerking met lokale (horeca-)ondernemers uit Zevenbergen organiseren. Niet onbenoemd mag blijven het traditionele Nieuwjaarsconcert, dat onze club ieder jaar realiseert samen met het Regio Orkest West-Brabant. Andere projecten waarvan u ons mogelijk kent zijn Puur Genieten, de VolckeRally en onze populaire vogeltaarten.

/imagecache/lg/uploads/2020/05/proefrondje-2020-grenzeloos-lekker-meld-u-nu-aan-4.jpg