Korte geschiedenis

Het ontstaan van Kiwanis Moerdijk

We schrijven september 2003: vijf ondernemende geesten uit de gemeente Moerdijk steken de koppen bij elkaar. Zij willen, naast netwerken en gezelligheid, graag gemeenschappelijk een steentje bijdragen aan een betere wereld. Besloten wordt een serviceclub op te richten, als onderdeel van een wereldwijd netwerk van toegewijde vrijwilligers: Kiwanis Moerdijk is geboren.

Inmiddels zijn we een zeer initiatiefrijke en enthousiaste serviceclub gebleken, die op dit moment bestaat uit 17 vrouwen én mannen.

De club is op 16 september 2009 'in organisatie' gegaan en heeft op 16 oktober 2010 – zoals dat zo mooi heet – officieel het ‘charter’ ontvangen. Dit betekent dat Kiwanis Moerdijk volledig voldoet aan de internationale criteria.