U kunt weer plaatsen reserveren voor het Proefrondje 2024 "20 jaar Kiwanis in Zevenbergen"

Reserveren Proefrondje 2024

Het thema van deze zestiende editie luidt:

"20 jaar Kiwanis in Zevenbergen"

Op zondag 3 maart 2024 organiseert Kiwanis Club Mauritshof Moerdijk alweer het zestiende proefrondje: een feestelijk en oergezellig walking diner in vijf Zevenbergse restaurants. Het idee? Een evenement waarbij meer dan honderd gasten langs 5 restaurants wandelen in groepjes van maximaal 28 personen.

/imagecache/lg/uploads/2023/12/header-artikel-kiwanis-proefrondje-2024-df.jpg

5-gangen diner van topniveau

Ook deze keer doet onze serviceclub haar uiterste best u een onvergetelijke en verrassende avond te bezorgen. De deelnemende restaurants zien dit evenement als een promotie van hun zaak. Zij presenteren jaar na jaar een 5-gangen menu van topniveau waar nog lang over nagepraat wordt. Het leuke van dit concept is dat elke groep een totaal verschillend 5-gangen menu geniet.

Deelnemende restaurants

• Van der Hooft
  • Auberge 1953
  • Lust
  • De Borgh
  • Happy Days
Aanvangstijd

16.00 uur bij Zaal van der Hooft

Het goede doel

Uiteraard mag niet vergeten worden te vermelden dat u door deel te nemen één van onze goede kinderdoelen steunt. Het laatste Proefrondje hebben we “de Waterspeelvoorziening in het nieuwe Centrum van Zevenbergen.” met maar liefst € 3.000,- gesponsord. Samen met uw hulp en gezelligheid hopen wij opnieuw een grote bijdrage te kunnen leveren aan een wederom fantastisch kinderdoel.

Is heel eenvoudig, voor het aanmelden klik hier!

En voor de drankbonnen, klik hier!

**LET OP** S.v.p. aangeven bij het aanmelden, na 'bestelling afronden', onder het kopje 'eventuele opmerkingen':

• Voornaam en achternaam van álle deelnemers die u aanmeldt, uzelf graag op nr. 1
  • eventuele dieetwensen (bij de deelnemer in kwestie)
  • wensen t.a.v. de groep waarin u wél (of juist niet) wilt worden ingedeeld

NB: Vanaf 5 dagen voor het event zal de website worden dichtgezet. Schrijf dus tijdig in en bestel de bonnen op tijd. Tijdens het proefrondje zelf zal het beperkt mogelijk zijn om bonnen te kopen middels pinnen of tegen contante betaling.