Nat en koud, maar een groot succes het kayakvaren in de Zevenbergse Haven

Kiwanis Moerdijk en Meer Moerdijk zorgen voor een leuk waterspektakel tijdens de Zevenbergse Havendagen

Het was een koude en natte dag, de koudste 18 september van de eeuw. Dat deerde echter de vele deelnemers niet die een heus wedstrijdparcours aflegden in de Zevenbergse Haven. Want dit was uiteraard een unieke kans om ook echt deze "nieuwe" haven te bevaren.

In de vroege ochtend zijn de kayaks door de leden van Kiwanis Moerdijk naar het midden van de haven gevaren. Samen met twee fanatieke dames van Meer Moerdijk zijn vervolgens alle elementen voor de wedstrijd aan het parcours toegevoegd.

Het ging niet altijd zonder een nat pak. Al dan niet bewust sloeg er een bootje om tot grote hilariteit van de omstanders.

/imagecache/lg/uploads/2022/09/photo-2022-09-20-17-49-47.jpg

De winnaars van de Kayakrace zijn vader Rien de Wit en zijn dochter Laura. De kleindochters zijn zichtbaar super trots op opa!

Om deel te mogen nemen werd er inschrijfgeld gerekend. Dit geld komt geheel ten goede aan de -nog te bouwen- waterspeelplaats van Zevenbergen.

En zoals gevraagd door velen en bevestigd door het inspirerende team.

Volgend jaar weer!

/imagecache/lg/uploads/2022/09/photo-2022-09-15-16-43-3-1.jpg

Onze dank gaat uit naar de partners & sponsoren:

Buzink Fiscaal Adviseur