Kiwanis en Meer Moerdijk doen mee aan de Havendagen Zevenbergen

Ook varen in haven? Kóm en doe mee met de kano wedstrijden tijdens de Havendagen op zondag 10 september

De organisatie door Kiwanis Moerdijk en Meer Moerdijk, opbrengst voor het goede doel

Hou je van avontuur en plezier? Doe dan mee aan de kanowedstrijden tijdens de Havendagen op zondag 10 september!

Je kunt je inschrijven als individu of als team (4 personen per kayak). De wedstrijd vindt plaats in de haven, startpunt bij de Markt, van 12.00 tot 17.00 uur. Het is toegankelijk voor alle leeftijden, dus iedereen kan meedoen, mits je een zwemdiploma hebt.

Schrijf je hier snel in, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

De kosten zijn € 5,00 per individu - € 20,00 per boot.

De gehele opbrengt gaat naar de goede doelen waar Kiwanis Moerdijk zichzelf voor inzet. Denk hierbij aan het realiseren van een nieuwe oprit bij zorgboederij de Parelhoeve in Fijnaart, ondersteunen bij Sint voor ieder kind en een tal andere goede doelen waarvoor Kiwanis zichzelf inzet.

Mis deze kans niet om een geweldige dag te beleven op het water!

/imagecache/lg/uploads/2023/08/kajak-wedstrijd-pag1-pagina-1.jpg